Functie
Alle functies
Aanbod verplichte cursussen
Administratief medewerker
Boekhouder / administrateur
Boekhoudkundig medewerker
Chauffeur
Chef Boomkwekerij
Chef logistiek
Hoofd logistiek
Inkoper
Logistiek medewerker
Medewerker
Meewerkend voorman
Onderhoudsmonteur
Ondernemer
Verkoper
Verkoper binnendienst
Thema
Alle thema's
Administratief
Arbo en Veiligheid
Financieel
Gewasbescherming
ICT en computergebruik
Kwaliteitszorg
Leidinggeven en Communicatie
Logistiek en transport
Management
Marketing en Commercie
Ondernemerschap
Productie
Productkennis
Supply Chain Management
Techniek
Teelt
Opleidingsniveau
Alle niveau's
VMBO
MBO
HBO
WO

Opleider

MKB Cursus & training MKB Cursus & training
J. Dumoulin
06-15610838
E-mail
Website

Kosten

€ 499 excl. BTW en materiaal/arrangement (voor MKB-NL leden)

Subsidie

Thema

Marketing en Commercie

Opleidingsniveau

MBO

Duur

4 dagendelen (2 dagen)

Data en locaties

Nog niet bekend

Klantvriendelijk telefoneren

De eerste indruk van uw bedrijf is enorm bepalend.

Het eerste contact met uw bedrijf is vaak telefonisch. De telefoon is daarmee het visitekaartje van uw bedrijf. Zeer regelmatig wordt de eerste positieve indruk verstoord door niet-klantvriendelijk telefoneren. Vaak worden prachtige promotiecampagnes verknald door een slechte telefoonbehandeling. U kent de voorbeelden wel. Telefoons die pas na lange tijd worden opgenomen; een ongemotiveerde stem aan de lijn of eindeloos in de wacht staan: "Bent u daar nog?" Hoe klantvriendelijk bellen uw telefonisten, receptionisten en secretaresses? De deelnemers leren de meest voorkomende inkomende telefoongesprekken op een krachtige en klantvriendelijke manier te voeren, met als doel uw (potentiële) klanten en relaties een positieve indruk te geven van uw bedrijf.

De training is zeer praktisch opgezet. Er wordt veel geoefend met allerlei soorten telefoongesprekken. De gesprekken worden opgenomen met videoapparatuur. De deelnemers kunnen na afloop goed klantvriendelijk telefoneren. De deelnemers zijn in staat een klant telefonisch goed te woord te staan, goede informatie te verzamelen, een klant goed door te verbinden en ook lastige gesprekken te voeren, zoals klachtenbehandeling.

 

Programma
Er wordt gewerkt in kleine groepen van maximaal 12 deelnemers. Voor medewerkers die zich bezighouden met telefonische verkoop en acquisitie adviseren wij de training Succesvol telefonisch verkopen. De training Klantvriendelijk telefoneren is praktisch opgezet. Er wordt veel geoefend met allerlei soorten telefoongesprekken. De volgende onderwerpen worden behandeld:

  • Afspraken voor goed telefoongebruik.
  • Klantvriendelijke communicatie.
  • Inventariseren van wensen en behoeften.
  • Telefonisch doorverbinden.
  • Telefonisch beantwoorden van vragen.
  • Hanteren van telefonische klachten.
  • Het voeren van slechtnieuwsgesprekken.

 

Aantal dagdelen en prijs
De training bestaat uit 4 dagdelen. De prijs per deelnemer is € 499,- voor leden van MKB-Nederland en € 549,- voor niet-leden. Dit bedrag is exclusief BTW, exclusief een bijdrage van € 25,- voor cursusmaterialen en € 19,75 per dag arrangementskosten.

Informatie
Heeft u nog vragen over deze training, dan kunt u contact opnemen met het cursussecretariaat van MKB Cursus & Training: telefoon (015) 219 13 90 of per mail, klik dan hier.

Inschrijven

Door hieronder uw gegevens in te vullen kunt u zich inschrijven voor de gekozen opleiding. U ontvangt van ons een e-mail om te bevestigen dat uw gegevens goed ontvangen zijn. De opleider zal vervolgens contact met u opnemen om uw inschrijving definitief te maken.


Datum en locatie

Deelnemer

Geslacht
Voorletter(s)
Tussenvoegsel
Achternaam
Adres
Postcode
Plaats
E-mail
Telefoon

Contactgegevens bedrijf

Bedrijfsnaam
Geslacht
Voorletter(s)
Tussenvoegsel
Achternaam
Adres
Postcode
Plaats
E-mail
Telefoon
Controle
* Verplichte velden

Contact

Door hieronder uw gegevens in te vullen kunt u contact opnemen over de gekozen opleiding.


Naam
Bedrijfsnaam
E-mail
Telefoon
Vraag
Controle
* Verplichte velden

Nieuws

Het kan nog beter
Het kan nog beter
04-02-2019
Bij Combinatie Mauritz zijn de zaken strak geregeld en men is trots om voor dit bedrijf te mogen werken.